środa, 2 czerwca 2010

Zapaska







Krajobrazy wspomnień
Nieuchwytnych, uleciałych
Nie do zidentyfikowania
Z innego już świata
Cudzego




Wypłowiały błękit przestworzy
Nasiąkły deszczem
Skostniały z zimna
Wodnisty




Omszałe beże
Snujące się po obrzeżach widzenia
Bure zapchajdziury
Wszędobylskie




Brudne róże
Upaćkana słodycz
Zmącona poważnie w miejscach bolących
Przyciszona




Mrok ziemi
Ciemności pełne strachów
Podlęknione - lepiej o tym nie myśleć
Napastliwe




Zieleń świeżo skoszonej trawy
Buchającej w głowie dzieciństwem
Soczysta bestroska
Jaskrawa




Plamy na fartuchu
Ślady wgryzłe w oczy
Drzewa, kamienie, mury
Smaki, rany, zapachy
Niepewności, wątpliwości, samotności


 


2 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje obrazy, bardzo...! czy mozna je czasami gdzies zobaczyc, w galeri moze...? Pozdrawiam serdecznie. M

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamsan, Twoje komentarze są dla mnie bardzo budujące. Dziękuję.
    Niestety, moje obrazy jeszcze nie trafiły do galerii. Pocieszam się, że jeszcze wszystko przede mną. Do malowania wróciłam dzięki macierzyństwu, po wielu latach "bezczynności". Bycie mamą (sama o tym doskonale wiesz =D) jest bardzo inspirujące.
    Póki co moje obrazy można ogladać u mnie w salonie (zapraszam) i w wielu prywatnych salonach rozsianych po Polsce.
    Serdecznie pozdrawiam
    BanaśKa

    OdpowiedzUsuń